Asyaeda Kızlar birşey sorcam. 34 haftalık hamileyim idrar sonrası leke tarzı kanamam olduğunu gördüm doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi ama bugün tekrar oldu daha önce başına gelen varmı bebeğime bir sıkıntı olur mu ?