Benim kızımın doğumdan sonraki ilk kontrolünde böbrek büyümesi olduğu söylendi.surekli yılda bir kontroldeyiz çok şükür ameliyat boyutlarına ulaşmadı şimdilik ama ömür boyu takip ettirmeliymisiz.bir de ateşli hastalık geçirirse hemen getirin dedi doktorumuz.simdi 2,5 yaşında çok şükür