Selamunaleyküm kızlar birşey sormak istiyorum size
16 hafta 5 günlük gebeyim ve kontrole gitmeyeli 1 ayı geçti şuanda da evden çıkamıyoruz malum.. gebeliğimin başından beri hiç kan değerlerime baktırmadım sağlık ocağındaki doktor ilk başta decavit vermişti ilk 3 ay bunu kullan sonra kan ilacına başlarsın demişti ve ben 3 ayı bitirdim şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum sağlık ocağını da aradım cevap vermiyolar sizce ne yapmam gerekiyor ? Sizin şuan kullandığınız ilaç var mı ben bir süre daha ilaç kullanmasam olur mu Ramazan sonrasına kadar kontrole gitmeyi düşünmüyorum