Cansucnl o zaman iyi sıkıntı yoksa inşallah böyle devam eder 🤲 heyecan çok fazla oluyor ama zaman o kadar çabuk geçiyor ki ben ne ara 20+6 haftalık oldum şaşıyorum çok güzel bi duygu Rabbim isteyen anneliği haketen herkese nasip etsin bu duyguyu bizde inşallah sağ sağlim alırız kucağımıza ☺️