1Anne_ Elifcoskun78 🤦♀️🤦♀️🤦♀️YAAA YETER AMA GERCEKTEN Neden gitmeyelim yarın gidicem inşallah önlemimi alıp biz gitmezsek sen de mi gitmiceksin
UrasEgeninannesi Elifcoskun78 şu an hastanedeyim. Sonuçlarımı alıcam. Gerekli önlemler alınıp neden gidilmesin ki danışılması gereken önemli konular varsa ve uzun zamandır gidilmediyse
Snmdnz Elifcoskun78 bugun saglik ocagindan hemsirem aradi beni naslsin felan demek icin bana keyfi birsey icin sakin disari cikma ama kontrollerinide tedbirini alarak aksatma dedi canm muhakkak gidilmesi lazm yani kontrollere
Snmdnz Elifcoskun78 bugun saglik ocagindan hemsirem aradi beni naslsin felan demek icin bana keyfi birsey icin sakin disari cikma ama kontrollerinide tedbirini alarak aksatma dedi canm muhakkak gidilmesi lazm yani kontrollere
Elifcoskun78 1Anne_ sen gitmiyosun diye bende gitmicem diye bişey yok sadece sizler gidiyormusunuz diye öğrenmek icin açtım bu postu sert bi dille yazmana gerek yok
Elifcoskun78 Doktorlar bile cok acil bi durum olmadığı sürece gelmeyin diyolar o yüzden ister istemez korkuyor insan bebeğimin sağlığı herşeyden önemli tabi ama haberlerde çıkan yeni doğan bebekle annesinin koronadan ölmesi beni baya etkiledi
Eylul-Ada2020 Bence doktorunu ara eğer özel ise doktorun odasına bağlatıyorlar sormanda fayda var Eğer ilacın bittiyse ilaç gerekecek tahlillerin olabilir aksatma tak eldiveni maskeyi Allah’a emanet ol ben geçen Cuma gittim korkma hiç önlemini al
Mthnry Elifcoskun78 ben gidemiyorum korkudan 😔 hem hastane bize çok uzak hemde arabamız yok inşallah önümüzdeki ay giderim 26 haftalık olduk
dfnomr Elifcoskun78 tabiki iki hafta once gitmistim dun bir daha gittim haftaya bir daha gidecegim 34.haftamdayim mecburen gidiyoruz ama doktorlar basit seyler icin gidilmemesi gerektigini soyluyorlar ornegin cinsiyet ogrenmek icin gelmeyin diyorlar ama onemli testler ve kontroller icin gidilmesi gerekiyor