Yarın doktor kontrolum var acaba 7+0 olcak kalp atısını duyabılırmıyım ?
Gozde_coskun duyabilirsin canım ben 7+1 de duymuştum
Gozde_coskun duyulur ❤️O an dünyalar sizin olacak
Gozde_coskun duymuştum ben 7+0 dayken
Gozde_coskun 6+1de duymustuk biz. Sen de duyarsin insallah
Unsalinn_Annesii inş 🙏🙏🙏🙏 2. Cocgum olcak ama heyecandan doruktaa ☺️
Anne1234 zaman gecmıyor ☺️☺️😘 i
Gzmsydr hadi inş 😘😘😘
Ben 6. Haftada duymuştum 🙏sizde duyarsınız inşallah o muhteşem sesi 💗
Gunsss ozaman duyarım inşş herzaman gitmek ıstemıyom bu sürecte cunku ☺️
Ben tam 7+0 da duydum canım geçen hafta 🥰
7+1 de duyduk minnosumu 🥰
Gozde_coskun duya
Gozde_coskun duyarsın canım ben 6+5 te gittim duydumm ❤️