Merhaba kızlar 25 haftam bitmek üzere dört gündür geçmeyen agrılarım vardı stres sıkıntı falan sonra birden cöktüm sancılar agrılar bacaklarım tutmuyodu agrıdan basım cok agrıyodu tansiyon düşüklüğünden carpıntım vardı bebekte dün hiç hareket etmeyince koşup gittik hastaneye son care ingilteredeyiz ve burda önemsemiyolar kac defa şu bu sikayetlerimiz var diye arıyoruz ebe ve cp deki doktor onemsemedi antibi Yazdılar onceden idrar yolu enfeksiyonum olduğundan tekrarlamıstır diye aksam 10 da hamile ünitesini aradık ve sikayetleri anlatınca geçmediğini söyleyince gelin dediler gittik beni tek aldılar eşim dısardaydı benmde ingilizcem cok iyi değil ondan cok zorlandım testler yapıldı bebeğin kalp atısına baktılar oyle türkiyedeki gibi ultrasonda her dk bası isteyince bakmıyolar malesef sadece kalp atısını izledik orda hareketlendi minik cadı 😬 sevindim tabi bebeğin ve plasentasının büyüme hızı beni boyle birden sancılandırmıs boyle yapmıs asagıya cok baskı yapmıs ondan böyle olmusum ve enfeksiyon tabi vede diş agrıları 😓 paracetamol haplardan ikişer tane iç dedi agrın olunca antibiyotik te üç gündü sadece bakalım neler olacak ama koronadanda korkmadım değil🤔😐🤪