Tugce_S Kızlar 19 haftalığız ayaklarım hep buz gibi hep üşüyor ve kumral biriyim ama sanki ayaklarım felan bayağı beyazlamış gibi hissediyorum bu neden olur ki ?
Deletedmom264 Tugce_S Bebeğinin cinsiyeti ne canım erkek mi ? Erkekse ondan üşüyordur bende kansızlık hiçbirşey yok ama gebeliğimin başından beri en büyük belirti ayaklarımın buz gibi olması bebeğim de erkek 😊
Wonderanne Tugce_S benim bütün vücudum buz gibi ne yaptıysam ısınmıyor ve neredeyse 4 haftadan fazladır ishalim ağrım sizim da yok ama ishal halsiz düşürdü doktora da gidemiyorum eşimle gidebileceğim bir mesafede bilemedim bende
Deletedmom264 Tugce_S aynen bende öyleyim ama bana çorapta fayda etmiyor vitaminlerim hepsi iyi çıktı bir daha hamile kalırsam kesinlikle cinsiyetini herhalde ayaklarımdan anlarım 😊
Tugce_S Deletedmom264 kan ilacı kullanıyor musunuz az önce sağlık ocağına gittim kullanmaya başlaman gerekirdi dedi
Busraao Ayni şekilde benim de buz gibi ısıtamıyorum benim bebegimde erkek öyle bi belirtide oluyor muş erkek bebekte ayaklar üşürmüş 😊
Deletedmom264 Tugce_S evet kullanıyorum, doktorum multivitamin verdi içerisinde demirde var zaten.Onunla alakası yok ama kansızlık varsa sende daha fazla üşüyor olabilirsin
Wonderanne Nursel45 yok benim kız ben kiloluyum yağ oranım yüksek ona bağladım artık soğukluğu bilmiyorum