Merhaba arkadaslar 37+1 haftalik hamileyim daha once seker yuklemesi yaptirdim ama tokluk sekerim 177 cikti daha sonra dikkat ettim ama cokta pesine dusmedim dun bir arkadas gebelik sekeri olan hamilelere 38. Haftada dogum yaptiriliyomus doktoru demis onada bana hic bir sey soylemedi doktor hersey normal diyo her gittigimde bu konu hakkinda bilgisi olan arkadas var mi bana yardimci olabilir misiniz?