Masalimm Merhaba 15hafta 2 günlüğüm. Sikayetlerim belim karnım ve rahmim ağrıyor karnınız büyüdümü nasılsınız👼
Giz4110 Masalimm canım 14 haftalığız biz de, vallahi artık göbeğim belli oldu 😊 ara ara kasık ağrısı olabiliyo ona da normal diyor herkes rahim büyüdüğü için dert etme 😊 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🥰
_Mother_ Masalimm çok şükür 17+2 olduk ilk zamanlarki şikayetler bitti artık miğdem bulanmıyor ve yemek yiyebiliyorum 💪 ama ben hiç kilo almadım hala kilom sabit buna rağmen minnak bir göbeğim varr 😂 😂
Masalimm Elbu kuzum 11 haftalıkken gittim 100 de80 kız demişti haftaya gidicem bakalım kesin belli olur