7+6 haftalık gebeyim sol kasık agrım oluyor ara ara yürürkende hissediyorum bazen agrıyı dün böyleydi hemen doktora gittim acile normal oldugunu söyledi bana ve kalp atısını dinletti kalp atısı nasıl iyimi hocam dediğimde evet iyi dedi haftaya kendı doktoruma gidecem Allah kısmet ederse tabi sizlerde danışmak istedim benm haftalarımda olanlar önceden bu haftalarda olanlar yazarsanız cok sevinirim 2.ci gebeligim kızımda hiç yaşamadım