Umudum_ Kızlar evde şekerimi ölçtüm açlık 144 Tokluk şekerim 163 çıktı saglık ocağındaki hemşire kadın doğuma git tahlil yaptır gebelik şekeri olabilir dedi bende kendi doktoruma yazdım bakalım inşallah yoktur 2. gebeliğim 7 haftalığım