Kızlar daha önce yazmıştım hatırlayanlar vardır. Ayın 11 inde adet gösteriyor. Geçen ay 9 unda olmuştum. Kendimi hiç hamile hissedemiyorum bilmiyorum belki üzülürüm diye umutlanmıyorum. Belirtilerim çok fazlaydı ama bilemiyorum bakalım nasip. Bu arada eşim 2 gün önce beni rüyasında hamile olarak görmüş. Adetime 2 gün gösteriyor ama kasıklarım çok ağrıyor ve sancıyor resmen özellikle sağ kasığımda ağrı daha fazla. 2 haftadır kasıklarım ağrıyor gece mide bulantısı oluyor, bel ağrısı, baş dönmesi ve 4 gündür kabızım, sürekli karnım acıkıyor. Böyle olan var mi?