Esra_42 Kizlar 16+4 gunluk hamileyim..dun kontrole dr ye gittim ultrasyonda herseye bakildi kalp atisina falan ondan sonra hersey normal dedi bana..ama gelecek ay detayli ultrasyon ve fetal eko icin randevu al dedi ..tabi fetal ekonun ne oldugunu bilmiyordum tabi..eve geldikten sonra arastirdim ve bayagi korktum acikacasi..sukur bende de ailemde de kalp hastaligi olan biri yok ..sonradan dedim acaba dr ultrasyonda anormal bisi mi gordu ki istedi :/doktorum bana hicbirsey soylemedi …sizce yaptirmalimiyim bide acaba doktor herkesten mi istiyor ?cok strese girdim wallahi ..ayni zamanda 7 mayista hem detayli ultasyon hem fetal eko hem normal kontrol war ..3 defa ayni gun ultasyona girsem biraz riskli gibi gelio bana ..kafam cok karisti..bu durumla karsilasan oldumu hic ne olur guzel seyler soyleyinde icim ferahlansin :(
fsyhslg Esra_42 canım benim doktorum da istemişti rutin olarak herkesten istiyorum dedi allah korusun bi sıkıntı çıkarsa kalbinde doğum direk üniversite hastanesinde olsun diye dedi. Korkma yani . Yaptırdım ben ultrason o da bi sıkıntı da Çıkmadı çok şükür
seda_gms87 Esra_42 canım detaylı ultrason gittiğinde zaten kalbine detaylı bakılıyor Allah korusun kalbinde bişey gördüklerinde seni ona göre fetal eko çektirmen için farklı testler yapılman için yönlendiriyorlar benim detaylı ultrasonu çeken doktor bebeğimin kalbinde 1.2 mm lik açıklık görmüştü kendi doktoruma götürdüm sonrasında o da baktı ve tıp fakültesine yönlendirdi orda fetal eko çekildi bu durumun neden kaynaklandığını araştırmak için amniyosentez yapıldı Allah a çok şükür bişey çıkmadı sen bi Allah ın izniyle detaylı ultrasonunu çektir bakalım ne diyecek çeken doktor ona göre yol çizersin
Bebikom_ Esra_42 benimde bebegimin kalbinde parlaklık var. Detaylı ultrasona girdik perinotolog cok onemlı degıl kalıtsal bır hastalık degıl doguma kadar gecer dedı. Ama ılerleyen haftalarda fetol eko için kardiolojiye gönderdi. Kardiolojideki uzman dr da onemlı bırsey degıl dedı. Gecmedı parlaklık bakalım doguma az kaldı
brcaky Detaylıda zaten kalbe bakıyolar ama mesela benim göbek bölgem yağlı olduğu için doktor 2.kez detaylıya çağırdı eğer bundada net görüntü alamasaydık fetal eko isticektim dedi. Sorun olsa doktorunuz söylemek zorunda merak etmeyin
brcaky Esra_42 söylemek zorunda merak etmeyin rutin için istemiştir, kendi ultrasonu kötüdür garantiye almak için istemiştir vs
Esra_42 seda_gms87 Masallah senin icin cok sevindim..rabbim kimseyi korkutmasin zor bir durum..galiba bende sadece detayliya girerim ayni gun ikisine girmek istemiyom zaten..baktim hersey normal ki insallahh oyle olur fetale girmem bile ..detaylida hersey cikiyor diye yazmislar zaten..benim ilk gebeligim cok heyecanliyim bide stresli birisiyim isim zor yani :)
Ellosluk Canım bende yarın fetal eko yaptıracağım bemim detaylı ultrasonda bebekte fazla kalp atışı çıktı bakalım ne diyecekler sıkma canını .Nasıl yapıldığını yarın yine yazarım.eko dedikleri bebeğin kalp atışlarına bakacaklar
Ellosluk Canım yaptırdık,şükür iyi çıktı kalbi biraz çayı artırmıştı sanırım ondanmış tıpkı normal ultrason gibi yapılıyor,darısı sana ;)tüm gebeler çayı kahveyi azaltın bırakın :)
Esra_42 Ellosluk masallah canim cok sevindim…walla ben sabahlri 4 bardak cay iciyom kahvede ayda yilda bir cok deil