Berilay 34 haftlık gebeyim muane oldjm bugun ve kilosu 2.750 cıktı siCe kilosu normal mı ? Birde doğum pozisyonuna girmiş dedi bunun için erken mi yoksa normal mi ? Doğum pozisyonuna girem bir bebek erken gelmek ister mi ?
Canan09 Berilay 32. Haftada gittiğimde doğum kanalında dogum pozisyonunda dedi doktor. Normal dogum olcak simdilik öle görünüyor dedi cnm. Suan 34+2 yiz. Kasıklarımda sislik var ve devamlı alt taraftan vuruyor. Erken dogum belirtisimi bende bilmiyorum. Yasayan bilen varsa paylasın kızlar
Edaliiii Berilay Canım biz bastan beri başaşağı duruyoruz. Kilosu çok çok iyi telaş etme bence. Ben 39u bitireceğim nerdeyse hala kanalda 1 cm açıkla bekliyor 🤣
mhtp2802 Bende bekleyim burda bi fikrim yok gerçekten 33 +2 olduk ama benim bebişimde önden gidiyor tosuncuk olacak inşallah erken doğum olmaz 🙏