Yenianne_ kizlar tetonoz vurulmadan once bebegin kalp atisi dinleniyor deniliyor ama aile hekimliklerinde ultrason cihazi yok sadece farklı bi cihaz varmış onla dinleniyormus ama çok ilerleyen haftalarda oda doğrumu kalp dinleme durumu
Merve_kucuk Yenianne_ Aynen farklı bi cihazla dinleniyor 🙂 Ben ilk dozumu 19 haftalıkken olmuştum. Başta hareketlerini hissetmeye başladın mı diye sordu ebe evet dedim sonra uzan kalp atışını duyayım dedi. Duyduktan sonra da aşımı yaptı öyle yani☺
Ponciginannesi_ Yenianne_ evet canım mikrofon gibi birşey 😂 geçen hemşire nerdeyse 10 dk kalbini bulamadı ya. Oğluş bi tekme attı diyor rahatsız oldu galiba. 10 saat bi oraya sürükledi bi buraya. Çok iyi bir alet değil galiba
Yenianne_ Merve_kucuk normal ultrason cihazi degil ama heralde dimi genelde 30.haftalarda o cihazla dinlenebiliyormus denmişti bna
Yenianne_ Ponciginannesi_ anladim canim normalde orta haftalarda o cihazla dinlenemiyormus diye duymuştum ama dinleniyormus demekki
Deleted5544 haftadan sonra dinlenebiliyor o cihazla. mikrofon gibi bişey zaten tetanozda 19. haftadan sonra yapılıyor
SelinAli Deleted5544 bana 17.haftada gel demişti gittim bekledim tabi hemn gitmedim 17+6 yani bugün gittim bebeği hissediyor musun dedi ara ara dedim çünkü apaçık belli olmuyor daha kalıp atışını dinlemeye çalıştı zar zor duydu biraz hafif geliyor gibi dedi ama cihaz zaten bozuk gibi bir şey benimde içime kurt düştü yaa
Deleted5544 SelinAli o kadar normalki canım saçma sapan bi alet. bana dinletti dinletti biraz yavas atıyo dedi meğersem benim kalp atışımmış o 😂 sen hissediyosan sıkıntı yok takılma o cihaza
gulkara88 Ipek9393-kaya ben bugün yaptırdım hem tetanoz hem de şeker testi. Sabah erkenden gel dedi gittiğimde kimse yoktu zaten sağlık ocağında yaptırdım.
Yenianne_ Ipek9393-kaya benim aile hekimindeki ebem bugun aradı asın var gel diye canim onermeyenler nasil oluyor da vebal alabiliyorlar anlamadim pazartesi gidicem ben vurdurmaya