Rabiahnm
evet bunaldıklarından biraz da senin üzerine gelmişler niye soruyorsun diye ama şu sıkıntılı dönemde herkes gergin ne yazık ki özellikle biz gebeler corona kelimesini bile duyma tahammül edemez olduk… bence en doğrusu doktorlar ne diyor. Onlara kulak vermek daha doğru diye düşünüyorum. Birkaç doktordan dinlediğim duyduğuma göre toparladıklarımı biraz önce yazdım. Ben de 20. Haftamdayım bebeğin hareketleri çok şükür ki iyi hatta sanki hiç uyumuyor sıpa 🙈 bu yüzden de gitmiyorum kontrole. Haftaya aile hekimlğine gidip aşı yaptırıp tahlil vericem. Sonraki hafta da ayrıntılı ultrasona giricem. Sonrasında da 24. Haftaya kadar doktora gitmeyi düşünmüyorum. Tabi bir sıkıntı yaşamazsam…. bu arada aile hekimliklerinde bebeğin kalbine falan bakılabiliyormuş. İdrar tahlili kan tahlili tansiyon ve kalp atımına baktırmayı da düşünüyorum haftaya ben.