Kizlar dün uykumdan bir şancı ile uyandım ama nasıl siddetli yarim saat sürdü. Biraz daha uzasa aglayacaktim doktorada gidecektim ama .Bekledim kıvranarak geçti. .adet sancısından daha ağırdı. Belkide yalancı sancılar ama. Şuan gene başladı hiç bir yerim değil sadece belim sanki ikiye ayrılıyor gibi . Bunlar yalancı sancılar böyle şiddetli mi yoksa erken doğum belirtisi falan olabilir mi?