Merhaba kızlar bu gün ilk devlet hastanesine gittim ordaki doktor kesen boş görünüyor şuan 15 gün sonra gel dedi büyük ihtimalle kesen boş olabilir dedi tabi ben bunu duyunca ağlayarak çıktım doktorun yanından eşime anlattım oda üzüldüğümü gorunce özel hastaneye götürdü özel hastanedeki doktor çok iyiydi baya baktı evet kesen gorunuyor dedi ama içinde emriyoda var dedi hatta çok az da olsa kalbini bile dinletti ama düşük yapma tehliken çok dedi ilaç verdi düşüğü önlemesi için diye 1 tanede iğne verdi 1 hafta sonra kontrole çağırdı bebeğimin yaşayıp yaşayamayacağı için lütfen dua edin kızlar neler yapmam lazım bilgisi olanda lütfen yazsın çok kötü bir durumdayim suan elimden hic bir şey gelmiyor 😔