Mineee35 Kızlar hayat hastanesine yeni giden var mı muayene ve poliklinik ücreti ne kadar nolur cevap verin
Nurselin11 Mineee35 Ayşe Erol’a gidiyorum,pazartesi doğumum var,çok memnunum,115 tl muayene ücreti,normal de 135 sanırım,eşim kamu çalışanı olduğu için indirimli muayene oluyorum
yagizimm Gzdk1 ay iyi. biri denk. geldi bende nazmiye hanima. gidiyorum bu en son gittigimde rapor konuaunda cok problem yaratti ve nerdeyse 3 dk muane etti. beni o kadar size. karsi nasil
Gzdk1 yagizimm ben çok memnunum valla 5 aydır ona gidiyorum çok ilgili bir doktor . Belki virüsten dolayı kısa tutmuştur ki bence de öyle olması gerekiyor hepimizin sağlığı açısından 🙂
yagizimm Gzdk1 bende calisiodum. canim ama bu virusten dolayi. rapor istedim kendiainden simdilik. verebilirim bifaha. veremem yapcak. biseyim yok. gibi ters konustu
Gzdk1 yagizimm hmm . Belki onlara da öyle tembihlemişlerdir herkes rapor isteyince bilmiyorum ki . Ama ben memnunum çok ilgileniyor sağolsun