Fatma112 12 haftalıkken doktora gittim ben bebek gayet saglıkkı dedi ondan önce vürisden dolayı gidemedim hastaneye 1,5 hep ara ara lekelenmem oldu akıntıyla beraber geliyordu şimdi 13 hafta bitti 14 girdik hala geliyor bir kasık agrısı karında şişkinlik neden bulmadık progestana kullanıyorum fitil olarak yerleştriince fitili bile leklenmem oluyor gözmedim