Funal Arkadaşlar vücudumun deli gibi kaşınması sonucu bugün kan tahlili yaptırdım karaciğer enzimlerim yuksek çıktı doktorum karaciğer kolestazindan şüphelendi başına gelen var mı bilen yardım edebilir mi???
Merdgn Funal canım bende de var alt ast çok yüksek çıktı bi de ultrasonda safra çamuru çıktı 🙄 ilaç kullanıyorum endişelenme ursactive kullanıyorum her gün
mmylmz Funal ilaca başlarlar bebegın hareketlerini takıp et canım kac haftalıksın bılemıyorum ama koleztaz tehlıkelı olabilir Allah korusun
Sedanur26 Funal benim de kaşıntılarım var kan tahlili yaptırdım sınırda çıktı ultrosona girdik bir sorun yok cildiyeye gittim kaşıntı hapı verdi birde enzimlerin düşmesi için hap ama hala kaşınıyorum değerlerim de düştü halbuki doktorun Doğum stresin den kaşınıyorsun psikolojik diyor Doğumdan sondan tamamen geçermiş
fatmanur309 Benim de var kolestazim. Ilacla idare etmeye calisiyorum. Sükür ilac sayesinde hic kasintim kalmadi 🤷🏻♀️
Funal Merdgn benim de yüksek cıktı da doktorum bebeği 37 de almamız gerekir dedi hiç hazır değilim şok oldum duyunca
Merdgn Funal nasıl ya kaç haftadasın şu an? safra asitlerine bakıldı mı ultrason falan yapıldı mı peki?
Funal Edaliiii yok onu söyledi yarın da onun için kan vericem ama diğer belirtileri de kolestazi gösteriyor
Edaliiii Funal bende de öyle oldu alp değerim aşırı yüksek cıktı koleztaz bebeği alırız testi yaptır dedi ertesi gün yaptırdım 5 cıktı sınırdaymış sonra bu kasintilar azdı dermatologa sevk etti ilaç falan verdiler ama nafile daha da çoğaldı hala cekiyorum anlıcan kasimamaya gayret et çoğalıyor kaşıdıkça önceden sadece bacak ve karnimdaydi suan ensemden topuğuma kadar bütün vücudumda var
Funal Merdgn 35+6 yım. Yarın safra asitine bakilcak ama diğer belirtiler hep var bende iştahsızlık ,kilo kaybı ,koyu idra,r karın ağrısı bi baktirayim dedim ki yuksek gorunce şok oldum 2 hafta önce baktirmistim gayet iyiydi
Edaliiii Funal yok canım benim ki pupp kesin teşhis ve doğumdan sonra ancak geçecek önce geçme ihtimali dahi yok. Dört gözle bebeğin gelmesini bekliyorum oda inat eder gibi gelmiyor birde erken doğum riskimiz vardı 9 ay burnumuzdan geldi ama bebeğim gelmedi 😀😀
Funal mmylmz âminn bende ondan korkuyorum zaten anne karnında bebek ölümü ile sonuçlanan bi sıkıntıymış
mmylmz Funal takıpte kalorson hergun nstye girersin doktor ne dedi bılemıyorum ama korkma. hareketlerı takıp et azalırsa hıc durma evde
mmylmz Funal evet safra daha önemli. hıc korkma 35 te doğum yaptı eltım hıcbırsey olmadı. 37 haftada erken degıl yanı bebek için. suyu gelıp normal doğuran var bu haftada
Sumru Koleztaz hamileliğin hangi haftalarında görünür ve belirtileri nelerdir arkadaşlar ? Ben 13 haftalığım benim kaç zamandır sadece ellerimin üst kısmı kaşınıyor ve isilik gibi kabarcıklar oluşuyor kaşıdıkça.. ( gyno ferro sanol Demir -folikasit -Demir içeren) ilaç kullanıyorum acaba o mu yağıyor diye düşünüyorum çünkü onu kullanmadan önce el üstü kaşınmam yoktu
Funal Sumru ben bu ilacı aylardır kullanıyorum rutin kan tahlili yaptırdığım için ast alt bi anda yükseldi normalde hep düşüktü
Merdgn Funal Hayır ben daha 22. haftadayım. Çok garip 18. haftada çıktı. Doktor değerlerini düşüremezsek ileride erken doğum olabilir düşürmemiz lazım dedi. Haftaya tekrar gidip baktırıcam ursactive kullanıyorum ben de.