Ben de normalde enfeksıyon vardı kanama oldum ıkı sefer,iğne felan vuruldum her ıhtımale karşı,25haftalıgım bügun nedende sağ tarafımda ağrı var akıntım da başladı yıne böyle sorun yaşayan oldu mu?Ağrılı olması normal mi???Bebeğime bişi olmaz inşallah korkuyorum da 😔
1.