Merhaba anneler, cinsiyeti belli olanlara bir sorum var. Erkeklerin 4 yılda bir kadınların 3 yılda bir kan yenilenmesi oluyormuş. Eşinizin doğum yılının üstüne 4, sizinkine 3 eklediğiniz zaman hamile kaldığınız aya en yakın kiminki ise cinsiyet o oluyormuş. Bu sizde tuttu mu? 🥰🥰