senaozkaymak Kızlar mrb 28+4 haftamdayım karnımın alt bölgesinde titreşim hissediyorum tuhaf bi şekilde telefon titremesi gibi aralıklı olarak oluyo birkaç kere daha olmuştu bu önceden merak ediyorum aynısını yaşayan var mı acaba?
senaozkaymak firdevs evet internette okudum hıçkırık yazanlarda var ☺ hıçkırık için pıt pıt atıyo diyen de var insanın aklı kalıyor ne acaba diye 🙈
firdevs senaozkaymak titriyor canım bende aynı gün haftayız Doğum tarihini söyledi mi doktor bana 7 Haziran’dan sonra başlayacağız beklemeye dedi
senaozkaymak firdevs yok en son detaylıda 20-24 arası demişti hafta başında randevumuz vardı ama bişey demedi 🤷🏻♀️ Önümüzdeki kontrolde nts ye bağlıcağını söyledi belki o zaman söyler diye düşünüyorum. Kiminin doğum pozisyonunu alıyomuş bu hafta bizim almamış sizde nasıl 🤔☺