Kızlar pazartesi günü bir özel hastanede randevum vardı gittiğimde surekli ultosonda altta beyaz böyle hafif kalkık doktor elindekini surduke havaya kalkan beyazımsı birşey gördüm tabiki hemen korktum sorduğumda bebeğin plasentası eşi rahme yakın yere yapışmış dedi birşey olmaz dedi ama bugün araştırdım YouTube de hep normal doğum olmayagini söylüyor ben sezeryana karşı bir insanım ve mümkün olmadıkça da istemem başınıza böyle bir şey geldi mi plasentanin yeri degisiyor mu normal doğumu engelliyor mu bilen varsa bilgi verin lütfen pazartesi tekrar hastaneye çağırdı cinsiyetini görmek için tekrar tekrar soracağım çok da detay vermiyor endişe ettim