Simgeakkurt bnde en son kontrole gittiğimde 25 haftalıktım. İkiz gebeliğim biri 878 idi diğeri ise 805′ti. Doktorum normal demişti. Zaten hafta içerisinde 200 250 gram alıyorlarmış galiba. Yarın 27 haftalık olacağız pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum