Günaydın hanımlar. Nasılsınız?
Ben Salı günü 2′Li taramaya girdim. Çok şükür ultrasonda herşey normal çıktı. Kan sonucusa haftaya çıkacak. Ultrasonda cinsiyet sorduğumuzda erkek gibi ama netleşmesi için 16. Haftayı bekleyin dedi doktorumuz ☺ eşim çok sevindi bu habere. Bende acele etmeyelim değişedebiliyomuş dedim. Sizde erkek deyip de kıza döndüğü oldu mu? 🤗🤗