Mucizem46 Kizlar adetiniz kac gun gectikten sonra ogrendiniz dun benim adet gunumdu olmadim bugun test yptim cikmadi sizin kac gunde cikti?
Yenianne_ Mucizem46 4 gün geçmişti benim 4.gun test yapmıştım ama belirtilerim vardı benim ben ihtimak vermiyordum ama hamilelik belirtisiymis
Wonderanne Mucizem46 ben son adetten itibaren belirtileri hissediyordum ama ihtimal vermedim son adetin ilk gününden 2 hafta sonra kan testi verdik yoktu sonra adetim bir hafta geçti koku hassasiyeti bulantı meme hassasiyeti ve kasık ağrısı vardı idrar testi yaptım 3 snde çift çizgi çıktı ertesi gün kan verdim 6 haftalıkti son adette hamile kalmışım ama kana geç düşmüş bence çünkü 2 haftalikkenki kan 0di
Deletedmom115 Mucizem46 çocuk yapmayı 5 ay boyunca denemiştik, öncesinde bir kürtajım olduğu için adetim düzensizdi, 6 gün geciktiğim olurdu o yüzden yine adetimin gecikmesinin 6.-7. gününü bekledim emin olmak için
merveyakar Mucizem46 normalde ortalama 26 günde bir günde tekrarlar döngüm. Bu ay 30 gün oldu hala olmayınca test alıp yaptım ve iki çizgi ard arda çıktı ☺️
Nazife- Mucizem46 ADET tarihini 4 gün gecmıstı. ama belirtileri vardı cok uyumak halsizlik ve bende aşırı derecede tatlı yemek
Deletedmom262 Mucizem46 adete 2 3gun kala ogrendim idrar testi negatitfi.. baska bi sey icin hastaneye gitmistim kan verince cikmisti. Adet gecti falan idrar testi hala negatitfi tekrar kan verdim kanda cikmisti yine. Benim idrar testinde hic gorunmedi 😂
Merve_kucuk Mucizem46 Adetim 4 gün gecikince test yaptım :) Test yapmadan önce hissetmiştim zaten 1 gün gecikince. Çünkü hep 28 günde bir oluyordum☺ Darısı isteyen herkese nasip olsun 🙏🏻💕