Hep bu anı beklemiştim. Herşeyi detaylı olarak anlatmak istiyorum 🥰 doğumdan bir gün önce doktor kontrolümüz vardı kontrole gittiğimizde bebeğimin 1 hafta içinde sadece 80 gr aldığını söyledi doktorumuz.plasentan brz yaşlanmış.nst sonucuna göre bugün bile seni doğuma alabilirim dediği anda içimde bir sürü duygu karmaşası oldu.Çünkü hayatımda grip bile olmayan bir kere olsun serum takılmayan ben sezaryenle doğum yapacaktı.hemen eşime söyledim durumu oda çok endişelendi hemen doktorumuzla yüz yüze görüşmek istedi.benm bazı antibiyotik gruplarına alerjim olduğu için çok endişeliydi.neyseki doğum için bir gün sonrasına karar verdik ve odadan çktk.07.04.2020 de sabah 07.00 da hastaneye yatışımı yaptık. Damar yolumu açarlarken hafif bi bayılma oldu ama neyseki hemen kendime geldim demiştim ya hayatımda ilkti bunlar😄 sonra dktorumun tabiriyle mercedesle gelip bni ameliyathaneye indirdiler. Epidural olacaktım. Ama dşüncesi bile garipti belimden iğne yapılacaktı. Artk soğuktanmı heyecandanmı ameliyathanede tir tir titriyordum amelşyathane ekibi hepsi harika insanlardı sürekli bni konuşturup kafamı dağıtmamı sağlıyorlardı. Neyseki düşündüğüm gibi olmadı belkide en kolay kısmı oydu epidural olmam😄 sonra ameliyat masasına alınıp bütün ekip toplandı ve işte başlıyorduk😍😄 doktorum canımın içi güzel kadın şimdi seni muayene edeceğim dedikten 2 dk sonra oğlum boncuk boncuk gözleriyle bana bakıyordu tepeden 😄😄😄 ne kdr çabuk oldu diye düşündüm o anda😍 neyseki oğlum gayet iyi sağlıklıydı hemen babasını içeri alıp 2 dk oğlumu ve beni gösterdiler kapıdan içi rahatladı☺️ Sonra önce bebişimi dha sonra beni yukarı odaya aldıkar. İşte şimdi başlıyordu bnm için macera. Belden aşağım uyuşuktu ve benm için en eziyet olan oydu kıpırdayamıyordum ağrı kesicilerin etkisiyle hiç bişi hissetmiyorsun tabi. Aradan bi süre geçince hemşireler geldi kanamamı kontrol etmek için işte yaşadığım en acı dolu an o andı. İçimdeki pis kanı boşaltmak için karnıma öyle baskı uyguladılarki kendimi tutamayıp bağırmaya başladm acıdan. Hemşireler kıyamam üzüle üzüle yaptılar bu işlemi özür dileriz yapmamız lazm deselerde bnm canımdan can gitti o anda. Ve sonrasında ilaçlar bile kar etmedi agrıma. Taaa ki 3-4 saat sonra kendime geldim rahat nefes aldım. Yavaş yavaş ayaklarımda kıpırdanmaya başlamştı artk yürümek için sabırsızlanıyordum. Saat 6oldupunda hemşiremle beraber ayağa kalktk sadece kağıda kdr yürüsek yeter desede ben odada 3 tur attm bir an önce kendime gelmek istiyordum çünkü. Sonrasındada kendimi her iyi hissettiğimde ayağa kalkıp yürüdüm. Sezaryen olduğu için sütüm malesef gelmedi😔 bebeğimi sarılıktan korumak için biberon maması verdik. Ver ertesi gün kontrollerimiz olduktan sonra evimize geldik. Şimdi ikimizde gayet iyiyiz yavaş yavaş sütümde gelmeye başladı. Ağrılarım var ama dayanamıcak kdr değil. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🙏🏻🧿