SumeyyeYahya Bugun kontrole gittim bebegim 3600 olmus. Doktor gununde gelirse iyi de geçirirse sıkıntı olabilir dedi. Sizin bebisleriniz kac kilo ?
MUsa-ESraDursun 6 gününuz var erkek bebek 40 haftayı da geçebilirmiş haftada 250 gram alsa 4 kiloyla doğar heralde bebisiniz
MUsa-ESraDursun benim 37 haftalikta 3.150 gramdı kiz bebeğim olcak nasipse her ay öndeydi kilosu bu gitmemde dikkat et beslenmene dedi istediğimiz gibi.almamisti kiloyu
SumeyyeYahya MUsa-ESraDursun evet bebisim erkek nasipse. Hic de gununde gelcekmis gibi durmuyor zaten 😁
Gonulbzkrt Ben suan 37+4 haftaligim 36 da gittim 3 kilo demişti suan kac oldu bilmiyorum saglikli olsunda kilosu onemli degil ya hanimlar insallah hepsi saglikla gelsin
SumeyyeYahya Gonulbzkrt bende kilosuna hic takilmiyorum. Sonucta Kilolu bebegi dogurmasi da zor olur 😂😂 ama dr gununu gecerse kilo su da artarsa sezeryan olabilir deyince korktum acikcasi 😄