Nurseda2612 ben de 33+3 üm, aynı şekilde kuaföre gidiyordum , kapanmadan bir gün önce gitmiştim şansıma şimdi nasıl yapsam diye düşünüyordum.. memnunsanız ben de bakayım A101 e bari.. eşim de yanımda değil yardımcı olabilecek😕 aynanın karşısında yapabildiğim kadar olacak artık