Anladım. Benim kasık ağrım vardı bebek aşağıya baskı yapıyordu. Şimdi kanamam oldu ama açılmak yok. 36 haftalık doğum erken doğum olduğu için bebeğin ciğer gelişimi için. Ana iğne yaptılar Erken doğum falan olursa diye. Ama şuan açılmam olmadığı için akşama kadar bekletip akşam çıkaracaklar