Elifykpgl Arkadaşlar doğum için hastanedeyim, açılmam yokmuş alttan fitil koydular şimdi dua edin çabuk olsun açılmam doğumum 🙏
Zhrnz Elifykpgl hayırla bi avazda al inşallah kucağına bende 39+1 oldum 40 a kadar gelmezse suniyle doğum yapicam 3. Doğumum olcak diğer ikiside suniyle olmustu fitil sonrası bırakıyorlarsa bolca yuru belden aşağı ılıktan az sıcak su tut ve o sıradada çömelme yap benim bu şekilde çok hızlı ilerlemisti 🤗
LittleAnneee Allah yardımcın olsun en kısa zamanda çok acı çekmeden sağ salim kucağına al inşallah 🙏🏻 Bende 39+4 üm canım eğer bebek gelmezse haftaya suni sancıyla başlicak
Elifykpgl LittleAnneee Amin inşallah canım 🙏 sanada gerek kalmaz inşallah suni sancı kendi sancınla olur 🙏
buglembebek Elifykpgl İnşallah sağ sağlim biter doğumun hastanede kalmayı düşünüyor musun? Bende cumartesi günü suni ile doğuma giricem 😌 40+4 de
LittleAnneee Elifykpgl İnşallah canım benim şimdiden heyecan bastı beni sende şuan eminim heyecan korku endişe mutluluk hepsini yaşıyorsun tüm hamilelik serüvenin sonuna geldin artık takdir Allahın pozitif ol bugünün sonunda yavruna kavuşmuş olacaksın inşallah 🙏🏻
Elifykpgl buglembebek sanırım kalıcıyım bir parmak açıklık var saatlerdir sancı çekiyorum, sancı dan çok alltan muayene mahvediyor beni 😔
Elifykpgl Zhrnz Amin inşallah 🙏 yürüyüş nts ye takılı olmadığımda yapmaya çalışıyorum çömelmede canım çok saol
Elifykpgl Zhrnz 14 saat sancının ardından bir cm açılmam oldu oyüzden sezeryan oldum bebişte ikimizde gayet iyiyiz ama 😊
Zhrnz Elifykpgl olsun vardır bundada bir hayır sasaglim kavuşmuşsunuz birbirinize önemli olan bu hayırla büyütün insallah🤲🤗