Belimin ağrısına öldüm ne yaptıysam geçmedi yaşlanınca ağrıyor oturunca daha kötü oluyor doğum sancısı mı bu bel ağrısı karnım da aynen ağrıyor adet olmaya yakınmış gibi yalancı sancı ne kadar uzun sürer bu geceden beri öldüm öldüm dirildim resmen hala ağrıyor hastaneye de gitmek istemiyorum çok sancıda gel dedi yürümeye halim yok nasıl gidicem bilmiyorum