Canım üstteki çizgiler bebeğin kalp atışı, alt çizgiler senin sancın. Sancılar 40 altındaysa normal karşılanıyor, 40 üzerindeyse ve düzensizse magnezyum takviyesi veriyor doktor.
Seninkinde anladığım kadarıyla bir problem yok ama istersen doktoruna fotoyu at.