Sevvde Kızlar kese görünmüyor diye strese girmiştim bugün keseyi gördük bebegi goremedik kacinci haftada gördünüz luften tecrübeli anneler yorum yapailir mi 6+3 haftaligim
Kerem-inannesi Sevvde daha erken cnm bebegi gormek icin çünkü kese icinde minnacik şekilde hic bi uzvu belirgin degil. Ben ilk cinsiyet ogrenmeye gittigimde 14.haftamda gormusthm oglusumu 🧚♀️
Ayssssss Sevvde 7. Ya da 8. Haftada oluşabilir endişelenmeyin:) keseyi yeni gördüm diyorsunuz yani yeni bir oluşum var o yüzden bir kaç hafta daha beklemelisiniz.
Kubra_okk Sevvde hiç stres yapma bende ilk doktora gittiğimde doktor çok zor görmüştü. Sonraki kontrolümde ise hafif netlesmişti. Bi diger gittigimde gorduk 🤭 hiç korkma 🙏
1992azrm Sevvde benim kesem 8 . Haftada göründü neredeyse ve kalp atışını da geç duydum altan muayne ile anca duymuştuk 😑😊
Sevvde 1992azrm alttan muayene ile görebilir dedi bana da ama bakmadı 10 gün sonra gel dedi ben de 15 gün sonra falan gideyim garanti olsun 🤗