Zlmdnccc Kızlarrr mrb 32 haftalık hamileyim. Normal dogum sonrası hemen korse giyilmeli mi? Yarım mı olmalı malum sarkma olmasın göbek gitsin istiyorum korse bilgisi olanlar? 🙂
Zlmdnccc Aysegul33 aynen bende beden olarak bilemedim dogum yapıp sonra mı alsam nasıl yapsak hic bilmiyorum ama bel simitleri göbek olmasın istiyorum 😒
Tugcesu Kızlar bende sizin gibi kararsızdım günlük giyilebilir korse alın diğerlerini bebekle uğraşırken kullanamıyor insan ben ten diye bi markadan aldım zaten yazıyor doğum sonrası kullanılabilir diye
Tugcesu mlkeengn yok canım instagramdan tenlingerie sayfası emzirme atletleri ve südyenlerini de aldım penyeleri cok güzel ve 30 lira bi bakın isterseniz tatlım
Tugcesu Zlmdnccc kilo aralıgına göre al canım yazıyor cok küçük alma bebekle uğrasıcagın için kullanamazsın