Didi6 MeryemSamed Bal arısı anlamı yine iyi. Yunan mitolojisinde Melisa adında bir peri veya tanrıça var, cesedinden arılar doğmuş rivayete göre
Ballilokmatatlisikizim Cigdemveminik en temizi ☺️Benim eşimde öyle dedi ismini koyunca öğrenir herkes diyor kimseye açık kapı bırakmıyor☺️
Ballilokmatatlisikizim Cigdemveminik zaten eğer sizler eşinize şunun asını koyalımmı diye fikir sunuyorsanız bişey demiyorum sonuçta sizin istediğiniz bir isim☺️ Ama annenin razı olmadığı kalp kırılmasın diye zoraki koyulan isimlere tepkim ☺️Bi salın şu hamileleri ya. Zaten fikir konusunda danışırsınız yada başka konuda yardım istersiniz onlar bambaşka. Ama istemeden zoraki olan herşeye karşıyım ☺️Herkes özgür ☺️
Cigdemveminik Ballilokmatatlisikizim kaynvalidem kndini önmli hissettrmek adına yapıyo sanırm bi arada benm adımı koyun demişti😂 ilerde bn koydum ismini demek için bu çabası eminim 🤔
Didi6 Cigdemveminik Meva çok daha güzel ve anlamlı. Melisa gayrimüslim bir isim aslında. Iyi araştır canım 🤔
Fatoserin Cigdemveminik bence gayet güzel benim yeğenimin ismi Melisa deva gayet hoş canım sen kimseyi dinleme☺️
Alyali Valla kayınvalideler gına getirti artık rahat bırakın insanı canım karışıyorlar bizimkide aynı tuturdu şu olsun demeye hayır efendim kendinde doğurdun 3 tane koysaydın benim Ailem hiç karışmaz içine sinen ismi koy hiç bakma sağa sola boşver 🌸🙏
Cigdemveminik Alyali ya yinede fikirlerini soruyorm ama bu şeklde gelince iyice sinirleniyorm bundn snra paylaşmicamda eşimde söyleme annemlerede boşver sen onları dedi ama takıyorm 🤦🏼♀️
Wonderanne Cigdemveminik Melisa güzel bir isim bir kuzenimin kızının adı Meryem Melisa neden olmasın ki
Ballilokmatatlisikizim Cigdemveminik gereksiz bir ego sadece . Yazık ediyorlar insanları huzursuz etmekten başka bi işe yaramıyor
Cigdemveminik Ballilokmatatlisikizim neyse takmıyayım ben onu eşimle bn karar veririz 🥰 nede olsa bizim yani
Lsbebisim Cigdemveminik Bence cok guzel. Naçizane fikrim şu ki artık dönemin tum cocuklarının adı aynı belli başlı isimler 6 sene sonra anasınıfında bir sürü adaş olacak 😁 bu yuzden bende Aylin bırakacağım klasik hoş. Melisa da bence Aylin gibi klasik ve hoş değiştirme bence
Cigdemveminik Lsbebisim evet olmayan değişik isim olsn diyorz ama dediğin gbi 6-7sene sonra sınıflarda 2-3 tane mira hira lina olacak bende oyüzden istemiyorm melisada sıradan çok bilindik isim ama sanki havası hiç geçmiyor gibi🥰
Yagmurahmet16 Cigdemveminik hatice meva koyabilirsin canım çok zeki oluyorlar hatice kübra toygar var yazar onun kızının adı instagramdan TAKİP ediyorum maşallah zeka küpü
Cigdemveminik Yagmurahmet16 haticeyi bn teklif ettim eşime ama kabul etmedi babanem öldü kızım adıyla uzun yaşasın benzetilmesşn dedş peki dedim melisa meva olabilir blki🥰