Kızlar bende de oluyordu bol su için bol hareket edin hareketsizlik hamurişi tuzlu yiyecekler şişiriyor ödem yaratıyor. Her işinizi kendiniz yapın. Şimdiden böyle şişmeler oluyorsa 38 39. Haftalarda mahvolursunuz. Sürekli hareket edin. Sıcaktan da uzak durun
Az ama sık yemek yeyin. Youtube da açın gebe egzersizleri var onları öğrenin şişlik için. Allah yardımcınız olsun.