Meraba arkadaşlar. Sol kasığım yüzünden ne dönebiliyorum ne hareket edebiliyorum. Sol bacağım yüzünden topallıyorum her ayağa kalktığımda. Resmen felç olmuş gibiyim. Neden kaynaklanıyor bilmiyorum. Uyuyup ayağa kalktığım zaman adım bile atamıyorum. Magnezyum içiyorum soda içiyorum hiç faydası yok. Benim gibi olan eminim çoktur. Bu duruma bi çözüm bulan var mı