cok bulantisi olanin kiz cocugu olurmus dogrumu bu?
esilax benimde cok bulantım oldu ama oğlum olucak allahın izniyle
esilax sanmıyorum 18.haftama kadar kustum ve erkek cinsiyeti
esilax tamamen hurafe kim uyduruyor bunları😂😂
esilax hiç bulantım olmadı ve kızım olucak 🙈
Ilk aylar cok bulantm oldu ama oğluşum olacak insallah 💙👼
esilax hiç bulantim olmadı ama kızım olacak 😃