Togeppy Kızlar 37 haftalık hamileyim. Son zamanlarda karnimda ki çatlaklar aşırı kaşıntı yapmaya başladı. Uykudan uyanacak kadar kaşıntım oluyor. Yağlaniyorum ama faydası olmuyor. Bepanthol kaşıntı kremi denedim o da derman olmadı. Lütfen yardım edin 🙏🏻
rabnaz6822 Togeppy 34.haftadayım benımde kaşınıyor ve bebek yağı sürüyorum geçiyor ama bende hiç çatlak yok🙆♀️
Togeppy Çatlaklarımı dert etmiyorum. Son zamanlardaki kaşıntı beni uykularimdan ediyor. Ne yaptıysam geçmiyor. Vazalin zeytinyağı aleo Vera bebe yağı… Nafile. Lütfen biri yardım etsin 😭