Nihayet minnak kızımla kavuştuk. Buraya yazmak için çok bekledik. İlk başlardan beri sürekli sıkıntılar vardı ilk aylarca defalarca kanamam oldu. Igg ve Igm kan tahlilleri sürekli pozitif çıktı bu testi defalarca yaptırdık ve hepsinde pozitif çıktı. Enfeksiyon nedeniyle bebeğimin gelişemeyeceği söylendi. Sabrettik dua ettik ve bekledik. Sonra 5.ayda bi anda negatife döndü. Virüs nedeniyle ortalığın karışması sonucunda 39. Da haftada sezeryana olmaya karar verdik doktorumla. 08 Nisana gün aldık. Doğuma çok az kaldı derken şehirlerarası yasak gelince eşim beni hemen Tekirdağ’a ailemin yanına getirdi o gece İstambuldan. Ağlaya ağlaya geldim çünkü eşim yanımda olamayacak diye çok üzüldüm. Ama orada da yanımda olabilecek kimse yoktu. İlk Doğum olacağı içinde korkuyordum. Bu zor günlerde biliyorum ki çoğu kişi aynı sıkıntıyı yaşıyor. Ama üzülmeyin doktorunuzdan alacağınız dilekçe ile kaymakamlıktan 72 saatlik şehirlerarası geçiş sağlanabiliyor. Neyse ablamla gelip burada hemen bir hastane ile anlaştık. Kontrole gittik 6 Nisanda doktor 2 cm açılman var kanala inmiş Ağrı çıkarsa nst de hemen Doğuma alabiliriz dedi. Tabi çıkmadı ve bebişte iri olunca 7 Nisan sabahı 09.00 da almaya karar verildi sezeryanla. Hiç korkulacak bir durum yokmuş ama sadece ilk kalkarken biraz zor gerçekten kızlar. Ama şükür ki kandil günü 09.45 te minnak kızıma kavuştum. 3670 kg doğdu. Bu duygunun tarifi yok. Sizde Hiç endilşelenmeyin kaderde ne varsa o oluyor. Yeter ki sağlık olsun. İnşalla hepiniz sağlıcakla bebişlere kavuşursunuz🙏🙏