Hakki_irem Kızlar bende doğum yaptim sabah 10.30 da sorularınız veya merak ettikleriniz varsa yazabilirsiniz.08.04.2020 de geldi minik kızım suan hastanede bekliyoruz bakalim prensesi darısı da sizlere olsun insallah 🙏
M1044 Hakki_irem ya gözünüz aydınnn 🙈 o kadar güzel geliyor ki böyle duymak Rabbim bekleyen herkese nasip etsin inşallah ☺️
Ayse_58 Hakki_irem kaçıncı haftanızda doğum oldu bide hastanede kaç gece kalıcaksınız refakatçi 1 kişimi acaba gözünüz Aydın olsun darısı bekleyen bizlere inşallah
Hakki_irem Ayse_58 38. Haftada oldu benim doğumum 1 gece kaldım yanımda sadece annem kaldi eşimde geldi doğumda falan ama ziyaretçi saati bitnce gitti