Zehrasaral Kızlar bugün aşırı nefes darlığı çekiyorum uyuyamıyorum kızım çok hareket ediyor oturdugumda yattıgımda tepki yok sanki bogazımda yumruk var napcam bilmiyorum yatarken nefesimi zor alıyorum
Dilararas Zehrasaral aynıyız bende 36+3 üm aynıyım artık akşamları çok ağırlaşıyorum özellikle dönemiyorum bile yatarken ve hep midemle ilgili br sorun var bebeğimde çok hareketli 🥺
Ceylan35 Zehrasaral bende 36+3 ayaklarıyla kaburgama vuruyor nefes alamıyorum doğsun artık diyorum çünkü çok zorlanıyorum bu aya kadar çok şükür sıkıntısz bi gebelik geçirdim ama gece yatamıyorum ağrılardan ayaklarım tüm vücudum kramp giriyor ayaklarima çok şükür halimize ama doğsun yahu 😎
M1044 Dilararas valla bende öyle özellikle akşamları ama benim için çok erken daha 28 ci haftanın içindeyim 🤷🏼♀️
Dilararas M1044 28 den 31 e kadar biraz zor geçiyor tam büyüdüğü zaman ben uyumuyordum taş gibiydi hep magnezyum a başlayınca sertliğim azaltmıştı
M1044 Dilararas biraz hareketleri de yavaşladı ama öncekine göre büyüdüğü için diye düşünüyorum teleşa veriyorum ediyor hareket ama öyle aman aman çok 25 ci 26 Cı haftamdaki gibi değil 🤷🏼♀️ Oluyor mu acaba herkes de çocun yeri mi daraldı naptı
Zehrasaral Ceylan35 şuan agrıdan ölüyorum kusamıyorum ishallik var 36+5 olduk çok kötü durumdayım ayaklarım balon gibi yasakta var bakalım