benim bir sorum olacak kendi doktorumdan destek alamıyorum benim alanım değil diyerek ilgili bölüme yönlendirdi sadece kısaca şöyle benim 13. Hafta da tiriotim 5,66 çıktı Endokrinoloji bölümene gittim levotiron 50 mg başladık 30 adet bitti kan verdim 5.4 de düşmüştü sağlık ocağında yaptırdım koşullardan dolayı dr gidemiyorum Kocaeli de yaşıyorum burası da vakarın olduğu bölge ilacım bitti bende ara vermemek için aynı ilacı eczaneden aldım ve devam ediyorum herhangi bir olumsuzluk yaşar mıyım acaba detaylı utrasyon zamanım geldi fakat ona da gidemiyorum benim için tiriot önemli sizin tecrübelerinize çok güveniyorum burada hamilelere yardımcı olmak yerine hastaneye çağırıyorlar ne kadar temiz olsa da hamile piskolojisi ya olursa diye çıkamıyoruz lütfen yardımınızırica ediyorum 🙏