Zeyzey90 ya benim ilk gebeliiim ve tecrübesizim. Ailem ve eşimin ailesi bizden uzakta. Ki yakın olanlardan virüsten gelemiyorlar. İnternet okuyorum sürekli birseyleri ama her kafadan bir ses cıkıyor. Mesela ara sıra karnımın sol torafı komple şişiyor ağrıdan. Sonra geçiyor. Bu seferde sağ tarafım böyle top gibi şişiyor. Buna kasılmamı deniyor ? Bilginiz varmı bu konuda. Şuan mesela göğüs kafesim iç içe geçiyor sanki ağrıdan 😪