Edaliiii Melike_ canim korkutmak istemem ama doktorunla bi gorus istersen böyle durumlarda bebek sıkıntıda kalmış olabilir. Ornek veriyorum kordonuna dolanır, veya beslenemiyor olabilir herşey mümkün bir daniş bakalım ne diyecek
Edaliiii Melike_ 30lu haftalarimda bebeği çok fazla aşağıda hissediyordum. Hareket de etmiyordu sadece kasiliyordu. Doktora gittiğimde boynunda kordon gördütabiki bu olası bir durum korkulacak bisey değil 1 hafta sonra düzeldi dikkat etmek gerekli hareketleri iyi takip etmelisin
RuzgarsMommy Melike_ sırt üstü yatmayin bebeğin ağırlığı belinize gitmesin yan yatin yastikla destekleyin kendinizi ağırlıktan beliniz agrıyabilir
Edaliiii Melike_ sen ihmal etme doktorunla görüş canım en iyisini o bilir biz ne desek boş hem içinde rahat eder
Melike_ Edaliiii tamam canım yazarım sende uyumadan dua et bana olur mu belki de kabul olur 🤲 karşılıksız dua ya cok inanırım