Fatmafth Merhaba 37+2 haftadayım son bi haftadır bi kaç kez karnımdan çıtlama sesi geldiğini hissettim ilk duyduğumda yanlış duyduğumu hissettim ama sonra tekrar duyunca doğru duyduğumu anladım. Böyle bi durum yaşayan varmı. 🙄
Dilsah Fatmafth cnm benimde oluyo arada 37 haftalik olucam ilk oldunda cok korkmustum hata bununla ilgili bende post acmistim normal oldunu soyleyen oldu bebegin eklemlerinden geliyormus ses ne kadar dogru bilemiyorum doktoruma sorucam bende
Sedos2020 Fatmafth bununla alakalı post acicaktim bende benim 3 ,4 haftadır oluyor böyle tam olarak çıt diye değilde cipp diye sanki bebeğin ağzından memeyi çekersin çip eder gibi neyin nesiki acaba ,neyseki birtek ben yaşamıyorum biraz rahatladim
Fatmafth Dilsah bende ilk duyduğumda korkmuştum ve daha önce böyle bişey duymadığım için yanlış duyduğumu hissettim demek oluyormuş. Bende doktoruma danışıcam.
Tucengiz4480 35+5 deyim. Son 1 haftada 3 kere çıtlama sesini duydum. Bana yanlış geliyor herhalde diyerek de kimseye soramadım.. başkalarında olduğunu bilmek beni rahatlattı ☺️ Umarım kötü bi şey değildir 🙏
Fatmafth Tucengiz4480 bilmiyorum bende daha önce hiç duymadım kendimde böyle bişey olduğunu farkedince öğrendim 😊
Mekamu Son yarım saatte bile 2 kere duydum. Annemlere söylediğimde şaşırıyorlar ama evim çok sessiz TV vs yok. O yüzden çok rahat duyabiliyorum bu sesi. Ve sürekli de duyuyorum.
Ayazegem0606 Fatmafth bende az önce öyle bir şey duydum ilk önce sol sonra sağ tarafımda karin guruldamasi gibi bişey oldu daha çok da çıtırtı sesi gibi duydum 17 haftaligiz suan
Ayazegem0606 Fatmafth olabilir şu zamana kadar o sesi bugün ilk kez duydum ve çok surmedi zaten 1 dakika anca geldi geçti